بخش داستانی Killzone: Shadow Fall نیز بر روی ۶۰ فریم اجرا خواهد شداما اگر دشمنان به ۲۴ نفر برسند به ۳۰ فریم خواهد رسید

نوشته شده توسط:مهدی امجدیان | ۱۹ دیدگاه

 

بخش داستانی Killzone: Shadow Fall نیز بر روی ۶۰ فریم اجرا خواهد شداما اگر دشمنان به ۲۴ نفر برسند به ۳۰ فریم خواهد رسید

 

به تازگی استودیوی نام آشنای Guerrilla Games خالق عنوان Killzone: Shadow Fall اعلام کرده است که بخش داستانی این عنوان نیز بر روی ۶۰ فریم اجرا خواهد شد و اگر دشمنان و هوش مصنوعی موجود در یک صحنه به بیش از ۲۴ نفر برسد فریم ریت سقوط می کند و بر روی ۳۰ فریم اجرا خواهد شد. 

 

بخش داستانی Killzone: Shadow Fall نیز بر روی ۶۰ فریم اجرا خواهد شداما اگر دشمنان به ۲۴ نفر برسند به ۳۰ فریم خواهد رسید

 

به تازگی استودیوی نام آشنای Guerrilla Games خالق عنوان Killzone: Shadow Fall اعلام کرده است که بخش داستانی این عنوان نیز بر روی ۶۰ فریم اجرا خواهد شد و اگر دشمنان و هوش مصنوعی موجود در یک صحنه به بیش از ۲۴ نفر برسد فریم ریت سقوط می کند و بر روی ۳۰ فریم اجرا خواهد شد.

در صحبت های اخیری که وبسایت OPM با آقای Eric Boltjes طراح اصلی عنوان Killzone: Shadow Fall داشته اند ایشان در این رابطه گفته اند که:

  من به عنوان یک طراح بازی بسیار علاقه مند می باشم که عنصرهای بیشتری به گیم پلی بازی در صفحه نمایشگر اضافه کنم.دشمنانی با تنوع بیشتر به صورت همزمان،اسلحه های متنوع تر و بیشتر،محیط های بزرگتر اینها چیزهایی می باشد که من به عنوان طراح بازی به آن علاقه ی بسیاری دارم.در گذشته ما بسیار محدود بودیم.ما تنها می توانستیم شش الی هفت نفر را بر روی صحنه قرار بدهیم و تنهها دو نوع از انواع مختلف دشمنان نیز شامل آنها می شد و آنها نیز باید در یک محدوده ی خاصی قرار می گرفتند.

زمانی که در رابطه با محدودیت های صحنه از ایشان پرسیده شد آقای Eric Boltjes اینگونه پاسخ دادند:

بله.تنها ۲۴ نفر می توانند در صحنه حضور پیدا کنند تا فریم ریت سقوط نکند.اما این فقط شامل هوش مصنوعی و دشمنان می باشد.تعداد بی شمار دیگری نیز از گونه های مختلف هوش مصنوعی،تعداد بسیاری زیادی تخریب و اشیای داینامیک نیز در بازی وجود دارد.این شامل محدودیت های بیشتری می شود اما تعداد هوش مصنوعی موجود در صحنه قبل از سقوط فریم ریت ۲۴ عدد می باشد.

زمانی که از ایشان پرسیده شد که اگر ۲۵ نفر در صحنه حضور پیدا کنند چه اتفاقی خواهد افتاد ایشان اینگونه پاسخ دادند:

فریم ریت سقوط خواهد کرد.همه ی آنها به صورت مستقل طراحی شده اند و افکت های مخصوص به خود را تولید می کنند.آنها به مانند زنبورهای عسل مشغول می باشند.

آقای Eric Boltjes اینگونه نتیجه گیری کرده اند:

زمانی که هوش مصنوعی در صحنه به بیش از ۲۴ نفر برسد فریم ریت سقوط می کند و به ۳۰ می رسد.

Killzone: Shadow Fall که توسط استودیوی Guerrilla Games در حال ساخته شدن می باشد یکی از عناوین لانچ Ps4 می باشد.

  • Johannah

    Johannah

    • ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۰۸:۴۶:۰۵

    Aptpiciareon for this information is over 9000-thank you!

  • Justis

    Justis

    • ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۰۸:۵۴:۴۴

    What a plsuaere to find someone who thinks through the issues

  • Vlora

    Vlora

    • ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۳:۱۱:۰۲

    it might be naive to compare the acohtpliscmenms of shaq to those great players, but please agree that shaq in his prime would´ve killed those players one on one. obviously, thats not the most important fact, but still: shaq was as dominant as it can possibly get.

  • Candid

    Candid

    • ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۳:۲۹:۱۲

    Thank you for writing about something I have never understood. We have friends who just left this summer to be miesaoniriss in Montenegro. I now know just how important our prayers for them and their difficult task will be. God bless you got shining a light on this for those of us so far removed from them.

  • Marty

    Marty

    • ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۰۶:۰۱:۳۹

    If you're reading this, you're all set, paendrr!