دانلود بازی Serious Sam 3 BFE برای PC

نوشته شده توسط:مهدی امجدیان | ۱ دیدگاه

Serious Sam 3 BFE | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Serious Sam 3 BFE برای PC

 

 

Serious Sam 3 BFE | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Serious Sam 3 BFE برای PC

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱/۱۱/۲۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۴٫۱۶ GB

شاید خیلی از گیمرهای امروزی با پدیده ی محبوبی به نام شوتر زیگزاگی، آشنایی نداشته باشند یا حداقل آن ها را تجربه نکرده باشند ، اما مطمئنا نام هایی چون Quake ، Unreal Tournament و احتمالا یک نام خاص یعنی سام مصمم به گوششان خورده است. در سال هایی که هنوز شوترهای نظامی یکنواخت سلطان بازار نشده بودند عنوانی طلوع کرد که چنان اعجاب آور و جذاب بود که نام خود را همرده ی غول هایی چون Quake مطرح کرد در سال ۲۰۰۱ استودیوی گمنامی از کرواسی با خلق Serious Sam The First Encounter آنچنان پرطرفدار شد که میتوان Sam را یکی از شخصیت های Iconic صنعت بازی های رایانه ای در کنار Duke به حساب آورد با عرضه ی بازی نخست و موفقیت زیاد آن Croteam با فاصله ی یکسال The Second Encounter را به بازار عرضه کرد عنوانی که خیلی خیلی بهتر از شاهکار قبلی بود. مبارزه های عظیم بازی نخست اینبار عظیم تر شده بودند به طوری که با یقین می توان گفت هیچ شوتری تا آن زمان چنینی مبارزات نفس گیر و بزرگی را ارائه نمیکرد علاوه بر آن تنوع محیطی بالای این سری وسفر آن به مناطق معروف دنیا نظیر اهرام مصر ، پرسپولیس در ایران و بقایای قبیله ی آزتک محیط های عجیب و جالبی را برای مبارزه ارائه می داد .

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

در نگاه اول BFE بسیار شبیه به گذشته است ، دشمنان بیشمار ، اسلحه های بزرگ و محیط های متنوع . بازی همانند پیشنیان خود در ارائه ی مبارزاتی خشن ، سریع و مهیج کاملا موفق عمل کرده است مثل همیشه دشمنان پرتعداد و متنوع سری فریاد کشان به سمت شما حمله ور می شوند و شمایید که با جنگ افزارهای قدرتمندتان آن ها را تکه تکه خواهید کرد . خوشبختانه بازی در طراحی دشمنان به دو عنوان نخست وفادار مانده و خبری از موجودات مضحک SS2 نیست، اسکلت های سریعی که زنجیر پرتاب می کنند، ترول های یک چشم، پرندگان خشن و سریع بازی، عقرب های راکت لانچر به دست و البته موجودات احمق بدون سر و انفجاری محبوب سری بازگشته اند تا SS 3 BFE به یک عنوان به شدت نوستالژیک تبدیل شود . یکی از نقاط قوت همیشگی سری Arsenal غنی آن و تنوع بالا در اسلحه هاست ، BFE نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با ارائه ی لیست بلند بالایی از سلاح ها شما را مجذوب خود خواهد کرد، شاتگان دو لول معروف، راکت لانچر، مینی گان به علاوه ی یک یک پتک عظیم بسیار دوست داشتنی برگشته اند تا اطراف Sam را با تلی از بدن های تکه تکه شده تزیین کنند. برخلاف برخی عناوین موجود در بازار تنوع سلاح ها تنها تزیینی نبوده و شما برای بقا در مبارزات شلوغ بازی نیازمند مدیریت صحیح در استفاده از سلاح ها برای کشتن هر نوع از دشمنان هستید و البته توپ جنگی عظیم Sam هنوز هم بهترین سلاح بازی است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Serious Sam 3 BFE برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Serious Sam 3 BFE برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Serious Sam 3 BFE برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Serious Sam 3 BFE برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Serious Sam 3 BFE برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Serious Sam 3 BFE برای PC | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

 

Download  لینک های دانلود 

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۵ : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: Croteam


 
حجم فایل: 4266 مگابایت

نام انگلیسی : Serious Sam 3 BFE

 

 

رمز فایل فشرده :

www.top2download.com
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...